Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

steekt de punt van stokbrood altijd een beetje uit de zak? Of zijn er ook verpakkingen die helemaal dicht zin

Toegevoegd na 15 uur:
Iedereen die antwoord heeft gegeven is het me mij eens dat de punt altijd een beetje uitsteekt.
Waarom is mijn vraag "waarom is de zak van stokbrood net iets te klein" verwijderd,
Ze zeggen dat het niet waar is.
Ik heb bezwaar gemaakt er een plaatje bij gedaan en deze pagina gelinkt.

Deze site begint steeds strenger.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan komt bij mij meteen de vraag boven, waarom maken ze die zak niet gewoon wat langer?
amigo
13 jaar geleden
geen idee maar een goede vraag, de gewone "kleine" harde broodjes zitten wel in een dicht zakje (met gaatjes). Met die open zak zit je ook altijd te hannessen dat hij een beetje "fris" op de lopende band ligt in de supermarkt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@bartdingen heb ik hiervoor gevraagt maar volgens de morderators is dit een niet waar feit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ach joh, moderators zijn ook maar gewone gv'rs!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de vragen onterecht verwijderen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij een vers stokbrood steekt het puntje altijd uit de zak, zodat je de zak niet per ongeluk dicht kun doen. In een dichte zak wordt het brood nl. zacht. Het voordeel hiervan is dat je onderweg vast lekker het kontje eraf kunt knabbelen! Als er al dichte zakken zijn, dan zitten er gaatjes in, zodat het brood kan ademen en niet zacht wordt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

vaak steekt het er bij een vers stokbrood uit
bij een afbak stobrood {wat je zelf nog moet bakken}niet die zitten vacuum verpakt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De gewone zakken zijn open.
Maar als je een t-shirt hebt met lange mouwen kun je die eraf knippen en aan een kant dichtnaaien, zo heb je altijd een stokbrood zak die groot genoeg is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is bewust zo gedaan. Stokbrood moet je vers kopen, (of het idee hebben dat het zo vers mogelijk is) dus worden de stokbroden als ze nog warm zijn, in die zakken gedaan, die nèt wat korter zijn, dan het stokbrood.

Zou zo'n zak dicht zijn, dan "stikt" het stokbrood. De warmte kan niet weg, en het vocht hoopt zich op. Het gevolg is dan een niet-knapperig, slap, en wat vochtig stokbrood.

Het is hetzelfde principe als een patatje dat je haalt, en thuis opeet. Als je dat helemaal afsluit, eet je thuis natte patat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding