Kan een mens overleven door eten van zijn hand?

Kan bijvoorbeeld het bijten van nagels, wat door veel mensen gedaan wordt, je langer of überhaupt in leven houden wanneer dit nodig is, of misschien zelfs het eten van vel, of is dit onmogelijk door wat er in je huid zit?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2K

Antwoorden (2)

Nee. Het eten van vel en nagels is niet voedzaam. En als je vlees eet verbruikt je lichaam meer energie voor het behandelen van je wond dan dat je energie binnenkrijgt.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Een levend stuk van je lichaam eten geeft een wond. Er is ooit een meisje geweest die ernstig ziek werd van een maag vol met stukjes eigen haar.