Welk zuivelproduct zoals kwark yoghurt zitten de minste koolhydraten in?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.5K
Ritsuka
6 jaar geleden
Maakt het nog uit hoeveel eiwitten en/of vetten er in zitten?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Lees de buitenkant van van pot of pak. Op de Griekse yoghurt die ik koop staat 0% of 10% vet. Neem dan wel - NATUREL-
Even vergelijken en je weet het. vaak ook meerdere mogelijkheden van het zelfde merk.
Cryofiel
6 jaar geleden
Wat is de reden dat je dit vraagt?

Antwoorden (2)

In volle yoghurt zit iets minder suiker dan in volle kwark:ong 3gr tgo 5gr/100ml
bij magere yoghurt zit ook wat minder suiker tgo mager kwark: ong een 3,5gr tgo 4,5 gr/100ml
fremar
6 jaar geleden
In een púre uitgave van dat zuivelproduct. Daar zit(ten) geen suiker(s) in, en er zijn geen koolhydraten aan toegevoegd om het te verdikken of smaak te geven. Dus kwark of yoghurt naturel.
Amadea
6 jaar geleden
Erna55
6 jaar geleden
Een zuilproduct bevat van nature koolhydraten.
Zelfs in pure moedermelk zitten koohydraten.
Amadea
6 jaar geleden
Dat ontkracht toch niet dat pure kwark minder koolhydraten bevat dan magere vruchtenkwark met zoetstoffen?
Cryofiel
6 jaar geleden
Amadea, je schrijft dat er geen suikers inzitten. Dat is onjuist.