om af te vallen moet ik dagelijks tussen de 15 en 1600 kcal per dag eten kan ik dat op een gezonde manier afwisslen door om de dag zon 1100 te eten?

En nee 15 a 1600 is niet te weinig voor mij dat is ong max 500 per dag minder.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, maximaal 500 kcal minder is maximaal 500 kcal minder. Probeer het dus niet nog meer naar beneden te halen. Het is zo dat het aantal nodige calorieën per persoon verschilt dus misschien heb jij wel iets meer nodig. Hou je vast aan minimaal 1500 en maximaal 2300 kcal per dag en sport wat meer.

Mijn tip is om niet zo op de calorieën te letten en gewoon naar je lichaam te luisteren: eet wanneer je honger hebt en zorg dat je ongeveer de juiste hoeveelheid van iedere voedingsstof binnenkrijgt.