Kan het kwaad om door de weeks 1 blikje Energy drank te drinken de licht versie en in het weekend 4 blikjes perdag ??

Toegevoegd na 4 minuten:
http://www.rtlnieuws.nl/editienl/verslaafd-aan-energiedrank-zo-blijf-je-ervan-af

Toegevoegd na 16 minuten:
Ik drink het s avonds alls ik een halef uurtje fietsen ben ik slaap veder goed en eet gezond

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.9K
Ritsuka
8 jaar geleden
Als je zorgt voor voldoende slaap en genoeg volwaardige voeding, dan heb je die rotzooi niet nodig om wakker te blijven
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik eet normaal en slaap goed ik drink het s avonds alls ik een halef uurtje fietsen ben
Amadea
8 jaar geleden
Je kunt beter een banaan eten...
Ritsuka
8 jaar geleden
Voor een half uur fietsen heb je al energiedrank nodig? Zoals Amadea al zegt, beter een banaan
tinus1969
8 jaar geleden
@Amadea, niets erbij eten is nog beter. Een half uur fietsen kan gewoon op je dagelijkse maaltijden.

Het beste antwoord

Voor zo'n beetje alles geldt dat het geen probleem is als je het met mate doet. Geldt ook voor energydrinks. Misschien is 4 blikjes per dag niet zo'n geweldig idee, maar ach, zo dramatisch is het nu ook weer niet!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat is zeker ongezond. De grens tussen normaal en ongezond is erg vaag. Het is ongezond maar het zal nu niet levensgevaarlijk zijn. 4 blikjes per dag in het weekend is wel erg veel. Ik denk dat je met licht de light versie bedoelt. Kijk daar ook mee uit. Light lijkt gezond doordat er weinig tot geen suikers inzitten maar calorieën ontbreken absoluut niet. De suikers zijn ook vervangen door chemische zoetstoffen die alleen maar slechter zijn en volgensmij ook kankerverwekkend zijn. Het licht ook aan de rest van je eetpatroon. Eet je erg gezond dan hoef je je iets minder zorgen te maken maar als je een vrij ongezond eetpatroon hebt dan kan je beter een paar blikjes laten staan. Drink dus niet te veel, het beste zou zijn om het iets te verminderen en voor de gewone versie te gaan i.p.v. de light met al die chemische zoetstoffen.