Welk dieet volgde Demis Roussous?

Ik dacht dat het gekookte kip was, maar met wat nog meer? Welke groente? Vitamines, vocht, fruit? Alles?

Toegevoegd na 2 dagen:
Bedankt voor alle reacties en het antwoord!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.8K
Ritsuka
9 jaar geleden
Ik vind hier iets: http://www.loseweight1week.com/diet-of-demis-roussos#sthash.0Lc74zBl.dpbs
Maar dit lijkt mij wel weinig eten, en niet iets wat gezond is op de lange termijn.
Ritsuka
9 jaar geleden
Het 'ontbijt' is 1 ei en een halve trapefruit, dat is net 130 kcal, dat vult toch niet?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is hij niet dit jaar overleden?
Ritsuka
9 jaar geleden
in januari van dit jaar: http://nl.wikipedia.org/wiki/Demis_Roussos

Het beste antwoord

Het is een dieet wat niet gezond is op de lange termijn.
Op de korte termijn zul je er wel mee afvallen, omdt je maar circa 1000-1200 kcal per dag eet.
Er staan geen porties vermeld bij de site die ik vond, maar ik heb even een schatting gemaakt: http://i58.tinypic.com/2ch2l42.jpg
Je zou iets meer kip kunnen eten denk ik, waardoor je iets hoger uitkomt, maar veel meer dan een halve kilo kip kun je niet op denk ik.
En als je kijkt naar vitamines en mineralen kom je nog vanalles tekort.

Toegevoegd na 1 minuut:
Breakfast: Infusion preferred with sweetener + 1 hard-boiled egg or poached + half grapefruit or its juice.
MID morning: Celery with low-fat cheese or low-fat yogurt 1
lunch: salads, raw or steamed with juice of lemon (unlimited amount) + 1 tsp. of you oil.
Snack: Celery with low-fat cheese or low-fat yogurt 1 + Infusion preferred with sweetener.
DINNER: Fish or chicken barbecued, grilled, or baked with lemon and salt (unlimited amount)
Ritsuka
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt!