Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik wijnstok- en/of druivenbladeren bestellen via het internet?

Het moet geleverd kunnen worden naar België...

P.S.: ik zoek daadwerkelijk wijnstok- en/of druivenbladeren, dus geen voedingssupplementen :)

Weet iemand waar ik deze kan bestellen via het internet?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Op volgende site zijn er twee soorten wijnstokken te koop,weet niet wat de bedoeling is,maar de druiven schijnen nauwelijks of niet eetbaar te zijn:
http://www.atuin.be/advanced_search_result.php?keywords=Wijnstok&gclid=CLX-trumy7kCFUHHtAod3GoAVg
(Lees meer...)
fremar
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is dit niet eetbaar dan??? Ik dacht dat wijnstok- en druivenbladeren wel gegeten konden worden?
fremar
10 jaar geleden
het zijn de vruchten die bijna niet eetbaar zijn van die twee soorten,over de wijnstok of de bladeren kan ik mij niet uitspreken.
Onduidelijk is wat je ermee wilt, maar als je een tuin hebt, of een balkon, dan kan je gemakkelijk zelf een druif kweken. In de volle grond geven ze ontzettend veel blad, maar in een diepe kuip op het balkon is ook goed te doen. Als je de bladeren nodig hebt, zoek iemand in je buurt die een druif heeft staan. Ze worden gewoonlijk verschillende malen per jaar gesnoeid en leveren dan veel blad, waarmee je overigens lekkere gerechten kunt maken .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is de bedoeling om ze op te eten, zijn deze geschikt voor consumptie? Zo ja, hoe eet je ze dan? Rauw of gekookt?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding