Wat kan ik het beste eten als ik snel weer op de been wil zijn?

Ben gisteren geopereerd
Een operatie om littekenweefsel van eerdere operaties aan mijn rug weg te halen
Ik moet eigelijk een week rustig aan doen
Ik heb weleens gehoord dat je van bijv biefstuk en peulvruchten snel aansterkt
Is dat ook zo?
Of juist fruit en zuivel?
Ik eet altijd redelijk gezond
Iemand nog andere tips?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kippensoep daar sterk je ook van aan!
Rieneke1
11 jaar geleden
hoe is het gegaan channeke, niet misselijk geweest?
(nav je eerdere vraag)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou, ik heb een keer gebraakt
Dus het viel mee gelukkig!
Dank je wel voor je belangstelling
Rieneke x
Rieneke1
11 jaar geleden
gelukkig joh, dat heb je dan maar gehad.
knap maar snel weer op!

Het beste antwoord

Je drinkt best geen alcohol want het bevordert het vasthouden van vocht. Roken is bij elke operatie af te raden, het kan je genezingsprocedure tegenwerken, blauwe plekken veroorzaken en traag litteken herstel veroorzaken.
Als je gezond en gevariëerd eet is dat voldoende om te herstellen, je zou kunnen overwegen Arnica D6 te gaan slikken, in druppel en tabletvorm verkrijgbaar, dit bevorderd de doorbloeding en het herstel van de wond.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Arnica? Is dat een reformproduct?
Ik rook niet( meer)
En drink heel af en toe een wijntje
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Arnica is verkrijgbaar bij reformwinkels en drogisterijen, het valt onder de homeopathische producten.
Goed dat je niet meer rookt, laat je glas wijn ook staan tijdens je herstel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha dat zal ik doen!
Is ook al heel lang geleden hoor;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb de arnica laten halen
Dank je wel!

Andere antwoorden (1)

Je verwacht het niet maar vet eten !