Hoeveel gram vet/verzadigd vet zit er in een pakje plopkoeken?

De verpakking is weggegooid helaas..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Plopperde plopperde plop! Dan haalt ge toch een nieuwe doos ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, we hebben bijna alle pakjes nog :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bekijk je toch alleen de doos in de supermarkt... Kijke kijke niet kope...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha goede tip, maar is helaas niet op de hoek! Kan het ook nergens vinden op internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
niet om de hoek, sorry!
Amadea
11 jaar geleden
Op de hoek zou ook kunnen: op de hoek van de straat waarin ik woon zit een Chinees afhaalrestaurant.

Antwoorden (1)

In één pakje zitten twee koeken. Per koek bevatten ze 51 kilocalorieën.
De ingrediënten ervan zijn: tarwebloem, suiker, palmpitvet, kokosolie, koolzaadolie, water, E471 (mono- en diglyceriden van vetzuren), E330 (citroenzuur), E331 (mononatriumcitraat), honing, ei, dextrose, rijstemeel, volle melkpoeder, weipoeder, zout, vanilline, E500 (natriumcarbonaten), E503 (ammoniumcarbonaat), en soja.

Maar hoeveel verzadigd vet er nou precies in zit is niet te vinden. Daar moet je echt voor op een verpakking kijken. Leer jezelf aan om éérst te lezen en dan pas weg te gooien!
Amadea