val je flauw door niet ochtend te eten en geen middag te eten en niets tussendoor en als je dan gym hebt en je hard rend enzo val je dan flauw?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben jij die gek die eerder vandaag vroeg wat je moest doen om flauw te vallen? Die vraag werd al snel weggehaald.
anneliez
12 jaar geleden
ow er zijn de laatste dagen al 5 van dit soort vragen weggehaald
Ritsuka
12 jaar geleden
waarom wil je dit weten? niets eten is heel ongezond trouwens, ik weet niet of je dit doet om af te vallen, maar het helpt echt niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jouw taalvaardigheid heeft er in ieder geval wel onder te lijden.

Antwoorden (7)

Ja dat klopt, je lichaam heeft eten nodig om te blijven werken, bij veel inspannig valt je lichaam in storing zeg maar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat verschild per persoon. Je kan er goed duizelig van worden. Sommige vallen flauw, maar ik heb meerdere malen gesport zonder gegeten te hebben en werd alleen duizelig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Absoluut. Je lichaam heeft brandstof nodig om te bewegen en te functioneren. Net als dat een auto benzine nodig heeft, zo heeft je lichaam voedsel nodig.
12 jaar geleden
Dat zou zeker kunnen. Ik val al bijna flauw als ik één maaltijd te ver uitstel of te weinig eet. Advies: eet regelmatig en gezond. Ook al wil je graag afvallen. Of gaat het daar niet om?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je blijvend af wilt vallen, is het juist extra belangrijk. Van veel te weinig eten krijg je uiteindelijk juist overgewicht zodra je weer ietsje normaler eet, omdat je hele systeem een enorme klap krijgt van zo sterk lijnen.
Een van de oorzaken van overgewicht is juist lijnen.
Grote kans dat dit gebeurt.
Ik heb zoiets zelf meegemaakt,toen ik (als Anorexia patiënt) nog heel DOM bezig was en vooral alleen maar bezig was met niet eten en veel bewegen.
Dus niet doen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, heel dom... +1
ja zeker weten!
als je lichaam niet eet kan je heel duizelig worden of zelfs flauwvallen eten heeft je lichaam nodig
dus eet in de ochtend in de middag en in de avond dus heel goed!!!!!!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou en of! Je mag blij zijn als je dergelijke leefgewoontes overleeft. Normale mensen, zeker kinderen die nog in de groei zijn, hebben minimaal drie maaltijden per dag nodig om fatsoenlijk te kunnen functioneren en meestal wordt aangeraden om die maaltijden wat kleiner te maken door het een en ander naar tussendoortjes te verschuiven. Een groot deel van een etmaal niet eten is puur vasten oftewel hongeren. Je loopt daarmee met zekerheid tekorten op en berokkent je lichaam schade. Ik zou maar gauw ophouden met dat idiote gedoe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+!
En zo is het!^_~)