Ik voel me na het opstaan en de hele dag door slapjes, zijn hier middelen voor?

Als ik opsta 's ochtends, voel ik me altijd erg slap, en krijg ik geen hap door mijn keel. Pas rond een uurtje of 12 (als ik om 9 uur opsta) lukt het me om wat te eten, maar ik voel me dan de gehele ochtend en meestal ook middag slapjes.
Pas na het avondeten voel ik dat ik weer genoeg energie krijg, maar ja dan is meestal de dag weer snel over..

Dus ik vraag me af of er ergens pilletjes zijn of iets dergelijks, waarvan je er in de ochtend een paar moet innemen en vervolgens voor een paar uur genoeg energie hebt, weet iemand hier iets voor? of heeft hier iemand ervaring mee?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Het ligt hoogstwaarschijnlijk aan je dieet. Ik weet niet wat je eet, maar er zijn waarschijnlijk gezondere opties.
Er zijn ook talloze sites waar je je dieet kunt plannen.

Daarnaast voldoende bewegen is ook geen slecht idee. =)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

ik zou als ik jou was even naar de dokter gaan! waarschijnlijk zul je bloedarmoede hebben. (dit zeg ik uit mijn eigen ervaring) ik voelde me ook slap, en vooral in de benen. je krijgt dan ijzertabletten om je ijzergehalte omhoog te halen. ben je misschien vegetarisch? want vlees heb je wel nodig voor je ijzergehalte!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naar de dokter of het ziekenhuis om bloed te laten prikken Je zal ergens een tekort aan vertonen en dan zal je pillen voorgeschreven krijgen. Doen, maar naast die pillen hoor je wel je voedingspatroon aan te passen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je doelt toch niet op drugs? Daar zou ik niet aan beginnen. Het eerste wat ik dacht is (ouderwets maar waar) Rust, Reinheid, Regelmaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste dat je kunt doen is toch ontbijten. Een goed, volwaardig ontbijt.
Ik kon ook nooit eten als ik net wakker was, tot ik een lichtwekker ging gebruiken waardoor ik wakker wakker werd ipv duf en brak. En doordat ik ontbeet, voelde ik me veel energieker. Ik at meer maar gezonder, viel af (was ook nodig), sliep beter, had geen last van vieruurdips en zo, en de hele dag door fit en vrolijk, bij wijze van spreken.
Je hebt domweg een ontbijt nodig om op gang te komen, anders blijf je de hele dag duf achter jezelf aansloffen.