Dat is onmogelijk zo te bepalen, er zijn zoveel dingen meer die daar invloed op hebben.

Het gaat niet enkel om het aantal kilometers maar ook om de snelheid waarmee je ze fietst, je eigen gewicht is van invloed, je huidige conditie, etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ongeveer 8000kcal is een kilo...
via verschillende sites kun je uitrekenen hoeveel je verbrand..
Want het is verschillend voor elke persoon door:
-snelheid
-gewicht
-tegen wind of wind mee
- tijd
dus via die sites kun je het makkelijk vinden even googlen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met warm weer niet zo heel veel hoor, ga je een berg op en heb een slechte conditie verlies je met gemak zoveel vocht dat je een kg afvalt.

ik denk dat je verbranden noemt, en hierover heb je al een zinvol antwoord gekregen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Warm weer heeft er niets mee te maken,je zweet alleen meer dus je verliest mee vocht als je niet goed drinkt verlies je iid gewicht maar dan in vocht.met koud weer verlies je juist meer gewicht wan je lichaam moet dan meer energie verbruiken om op tempratuur te houden..dacht zeg het even verder wel goed antwoord hoor!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
afvallen is gewicht verliezen. warm weer heeft er dus wel degelijk mee te maken. je hebt het hier niet over het verbranden van vet namelijk, maar over afvallen (zie mijn antwoord) fiets je vaak kan je zelfs zwaarder worden..... de aanmaak van spierweefsel is hier de oorzaak van.
Het aantal kilometers dat je gedurende twee weken kunt fietsen. Dat mag ook op een bak-, transport- of gewone fiets met als voordeel dat je minder grote afstanden hoeft af te leggen. Een racefiets is veel te efficiënt voor jouw doel.

Over het algemeen is meer afvallen dan een halve kilo per week niet aan te bevelen omdat je het risico loopt om behalve vet ook spierweefsel op te stoken. Dat risico is wel iets minder als je veel beweegt maar dan moet je ook je voedingspatroon heel goed aanpassen.