Hoe val ik binnen een maand zichtbaar af?? Heb niet veel over gewicht, maar wil wel wat meer van mijn benen/billen af.

Toegevoegd na 2 minuten:
Thuis oefeningen aub.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Bij een fitnesscentrum het bbb billen benen buik programma volgen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afvallen is gewicht verliezen en dat kan tot stand komen met diëten of met sporten of met een combinatie van beiden. Maar let op: afvallen is veelal vet verliezen en jij kan op voorhand niet bepalen waar je dat vet kwijtraakt.
Als je nu op dieet gaat kan het best zijn dat je een magerder gezicht krijgt of dunnere armen, in plaats van plattere billen of dunnere benen.
Je kunt dus het beste gaan sporten en daarbij je meer gaan richten op oefeningen waarbij je billen en benen aan bod komen.
Ga naar een sportschool en laat je voorlichten over de mogelijkheden, bij een goede sportschool kunnen ze je vaak heel gericht adviseren, ook over je dieet.
Als je liever zelf aan de slag wilt overweeg dan te gaan hardlopen, fietsen of zwemmen, en vergeet daarbij dan niet om gezond te eten.

Overigens vermoed ik dat een maand wel een beetje een te korte tijd is om op verantwoorde manier een zichtbaar resultaat te krijgen. Onthou goed dat te veel afvallen in een te korte tijd heel ongezond is. Hoeveel je mag afvallen is sterk afhankelijk van de hoeveelheid overgewicht die je hebt maar over het algemeen kun je zeggen dat meer dan 1 kilo per week verliezen wel een beetje de max is.