Wie kent Chroom gft?

Ik heb Chroom gft gekocht, ik vond een potje in m`n moeders kast en vond het wel goed dat je op zo`n manier zou kunnen afvallen komt wel meer bij kijken natuurlijk. Maar er staat op dat door deze pillen je behoefte aan zoet eten zou verminderen, en dat je na ongeveer 3 weken ongeveer verschil zou merken omdat het dan in je bloedspiegel zou worden opgenomen. Alleen sins ik die pillen slik heb ik juist alleen maar vreetkicken gekregen en met name dus zoet.
Ik weet nog wel meer manieren om af te vallen, ben ik ook al wel mee bezig en ben ook gestopt met die chroom gft pillen. Maar vroeg het me af hoe dat dan werkt en of het wel werkt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

chroom zorgt ervoor dat het bloedsuikergehalte in je bloed minder schommelt. Op het moment dat je een laag bloedsuikergehalte hebt kan je meer trek hebben en kies je eerder voor zoete voeding met een hoop koolhydraten en misschien ook vetten erbij. Ik geloof niet dat die vreetkicken aan het wel dan niet gebruik van chroom gekoppeld kan worden. Naar wat ik hier van weet hangen vreetkicken meer samen met hormonale schommelingen en emotionele stress.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat soort nep-producten helpen niet. Stel dat het echt zou werken, dan had iedereen met overgewicht het wel gekocht. Je kunt het vergelijken met kauwgom waardoor je geen behoefte zou moeten hebben om te roken. Het zit allemaal tussen je oren. Als jij er heilig in gelooft dat het werkt, wellicht dat het dan een beetje effect heeft. Ik vind het allemaal maar verkooptrucjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken Chroom gft en hun beloftes. De trek in zoet zou moeten verminderen. Jaren geleden ben ik er ook eens ingetrapt. Het helpt voor geen meter. Enkel je geldbeugel wordt er slanker van.