Ik heb een duizelig gevoel

Ik heb vitamine d tekort en heb veel last van duizeligheid en vermoeidheid als ik op straat loop lijkt het alsof ik ieder moment kan neervallen en als iemand me een duw geeft val ik gelijk neer en ik zit heel vaak meer dan normaal hoe komt dat en hoe kan ik dat verhelpen...? heb al medicijnen enz voor dat vitamine d tekort heb een tekort van -10

Toegevoegd na 17 minuten:
Het was vitamine b12 niet d ...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je lijkt me heel jong, zoals je deze vraag stelt.
En omdat je nog naar school gaat. Heb je geen ouders????????

Het beste antwoord

Je geeft zelf het antwoord al... Je hebt vitamine B12 te kort! Dit kan concentratie problemen en vermoeidheid veroorzaken.

Voedingssupplementen zoals 'Vitamine B complex 200' kan je tekort aan deze vitamines compenseren.
Bij volwassen mensen worden ook wel vitamine B12 injecties gegeven omdat te kort aan te vullen. Maar dit zal bij jou waarschijnlijk niet het geval zijn.

Het beste advies is nóóit te vinden op websites als GoeieVraag. Hiervoor moet je echt naar een arts! Deze zal middels bloedproeven aangeven wat het echte probleem is en je passend advies kunnen geven!

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat heb ik ook.
De dokter zei tegen mij je moet een week niet naar school.
Dus ik deed dat.
Maar het heeft niks geholpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd het kan van vitamine tekort zijn of evenwichtstoornis belast? De laatste tijd een ooronsteking gehad?
Raadpleeg naar een huisarts/dokter laat het onderzoeken!
Veel beterschap ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben je jongen of meisje?
Hoe lang ben je?
Hoe zwaar ben je?
Klopt je gewicht met je lengte?

Heeft je dokter je iets voorgeschreven?
En houd jij je aan dat voorschrift?
Eet je goed en gezond en voldoende?
Heb je tijd genoeg genomen om te herstellen?
Hoe lang slik je al extra vitaminen?

Is je bloed ook op andere oorzaken onderzocht.

Met andere woorden:
HUP naar de dokter.
Laat je goed onderzoeken en anders doorverwijzen naar een specialist.