Roken voor het ontbijt.

Als ik sochtends wakker word. Ga ik vaak meteen ontbijten. En daarna even roken. Maar vanochtend ging ik eerst roken. En werd ik misselijk en duizelig enZo. Weet iemand hoe dit kan ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.5K

Antwoorden (4)

Omdat er vergif ,via je longen in je bloedbaan,en zo ook je hersenen komt.

Aan roken is er niks goed!
Staat ook op het pakje.Kan je lezen?Of luister je niet naar goede raad?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat een rare antwoord - van mij het is geen antwoord op zijn vraag en of tie kan lezen zeker te weten anders had tie niet kunnen typen
Waarschijnlijk was je lichaam nog niet goed op gang gekomen. Dat roken slecht is weet iedereen zo langzamerhand wel, maar er zijn wel meer dingen slecht.
Je kunt beter eerst een kop koffie drinken als je nog geen trek in je brood hebt en dan een sigaretje...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ voor een goede en normale antwoord ;).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je!
Je longen slapen ook zogezegd. Als je gelijk na het opstaan al gaat roken slaan ze met een klap open. Normaal gaat dat langzaam. Hangt van je conditie af. En dat zonder eten? Dat kan de oorzaak zijn.
Roken is al niet goed maar dat weten we nu wel dus probeer het langer vol te houden tot je er een opsteekt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor het ontbijt is je bloedsuiker aan de lage kant en je bloeddruk kan eveneens aan de lage kant zijn. In combinatie met het bloedvatvernauwende effect van nicotine is de kans eerder groot dan klein dat je duizelig wordt als je een sigaret opsteekt. Probeer voor de 'aardigheid' eens zware shag op je nuchtere maag maar doe dat liever zittend. Er zit namelijk veel meer nicotine in zware tabak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb jarenlang zware shag gerookt maar een flinke hijs voor het ontbijt kwam bij mij zelfs wel aan. Ik 'hoef' gelukkig al een jaar of 12 niet meer. Da's eigenlijk ook wel een lekker gevoel. :-)