Moeilijk zo aan te geven. Dan moet je het preparaat zelf zien en kijken in de bijsluiter of vragen of er gluten zijn gebruikt bij het samenstellen van het vitaminemedicijn. Van vitaminepreparaten zijn erg veel merken in de handel die misschien net verschillen in het productieproces en de grondstoffen. Het meest betrouwbaar is toch om info te vragen bij een apotheek. Daar kun je zo binnenlopen en de vraag stellen. Opbellen kan ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is moeilijk om zo te zeggen maar je kan altijd op deze site kijken!