Dat heb ik eens in Egypte gezien : Ze tillen de boerka zover op, dat ze er net met lepel of vork onder kunnen, er op lettend dat het gezicht bedekt blijft.
Of ze hun mond dan ook afvegen aan diezelfde boerka, is me ontgaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je wel marion61.
Wie dat minnetje geeft, weet ik niet, begrijp ik niet.
Heb ik een min-naar ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha! Plus van mij want dit is het enige juiste antwoord. En je minnaar is onnozel ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan het me niet voorstellen dat het werkelijk zo is. Maar als je het zelf gezien hebt....
Ik ben overigens niet je minaar:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou er niet aan beginnen, krijg je op ten duur toch wel last van je nek:)

Andere antwoorden (3)

Dat gaat niet. Mensen met een boerka eten niet in het openbaar. Thuis gaat de boerka af.

Toegevoegd na 1 minuut:
Op youtube staan wel grappige filmpjes! Ik weet alleen nooit hoe ik ze hier moet halen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jaaaaaah! Het is gelukt, bedankt Djimme
je zult deze mensen niet tegen komen bij van der valk..
ze zijn erg op zich zelf en eten alleen met eigen mensen..
als ze eten , eten ze alleen met de vrouwen..
mannen zitten apart..
thuis hebben ze geen boerka om ..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor veel moslim vrouwen in de wereld is het de gewoonste zaak van de wereld, maar voor buitenstaanders kan het wel eens als lastig ervaren worden. Bijvoorbeeld de vraag hoe eten vrouwen die een burka dragen? Zie hier twee vrouwen in een Italiaans restaurant in Dubai spaghetti eten. Volgens mij is dit niet de meest handige manier en wordt het best een rommeltje!

Toegevoegd na 31 seconden:
http://www.whitelinefirm.nl/node/201043
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou dat echt zijn??? Ik dacht dat het een grapje was. Vind het echt erg, dat vrouwen zich zo (moeten) vernederen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb in meerdere landen vrouwen in boerka's zien eten, maar alleen zoals de linkse vrouw dat doet : lap optillen, en vork eronder.Via de oogopening heb ik nog nooit in het 'echt' gezien.