misschien heb je iets aan de antwoorden die bij de vraag staan die hier eerder over gesteld is:

http://www.goeievraag.nl/vraag/vlampijpen-topking-kopen-makro-vinden.80854
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je geluk moet hebben dat je een cafetaria vindt die het verkoopt.
Anders kan je ze kopen bij de Makro.. wel even een pas opscharrelen ergens..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben in duiven en hengelo geweest en daar hebben ze die niet.
Heb jij nog een pas over?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee jammer genoeg niet, en doe ik het ook altijd nog met een hele oude pas van mijn ex van 6 jaar oud.