Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Worden er regelmatig kaasproeverijen in Nederland georganiseerd of is dat rondom de feestdagen? Iemand aanbevelingen? Hoeft geen 5 sterren niveau.

Toegevoegd na 11 minuten:
Noord of Zuidholland

1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ Ik ben benieuwd!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja, dat gebeurt regelmatig en is op vele locaties mogelijk. Veel kaasboerderijen kun je hiervoor benaderen maar ook in diverse steden. Heb laatst een borrelpuzzeltocht gedaan in Leiden, daar kun je vragen ook een kaasproeverij te laten plaatsvinden met o.a. Leidse Kaas. In combinatie met een wijnproverij en je hebt zo een heel leuke middag/avond.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja, dat gebeurd regelmatig:

http://www.wijnfort.nl/5000186-4de8/proeverijen-workshops/kaasproeverij/w-i-j-n-f-o-r-t-kaasproeverij-een-unieke-evenementenlocatie-in-gelderland.aspx

Het is echter niet gratis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je vraagt onder andere om een aanbeveling, dan heb ik er wel één voor je. Combineer een kaasproeverij samen met heerlijke wijnen! Je kan dit doen bij Librije's Atelier. Geweldig om te doen en heerlijk om te ervaren!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het probleem is,dat Zwolle in Overijssel ligt en niet in Noord of Zuid Holland.
Annswers
13 jaar geleden
Ja maar dit was voor mijn toevoeging van noord / zuid holland dus wat dat betreft een goede tip ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh, so zorry!
Ik heb het ooit zelf een keer geregeld bij professionele chef`s die voor hun zelf begonnen zijn, betaalbaar en absoluut een aanrader, ze kunnen het zelf bij u thuis houden, in idd in combinatie met een leuke wijnproeverij is dit te gek, ik zou hun gewoon eens een mail sturen voor de mogenlijkheden!
verschillende niveau`s zullen absoluut wel haalbaar zijn,

maar het simpele antwoord op je vraag is dus ja

www.culinaire-elite.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ondanks dat de Achterhoek in Gelderland ligt, doe ik toch een gooi. Eind September zijn in Gelderland weer de open Nederlands Wijngaarddagen gehouden. Daar zul je behalve wijn ook veel kaas kunnen proeven. Reportage in de Kampioen van Augustus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het probleem is, dat de Achterhoek in Gelderland ligt en niet in Noord of Zuid Holland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deur heij helemoal geliek in. Maor da he'k ook geskreven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Da haaj kok gesien. Mor aggu da wit, da komdu gu tog nie meej sukkus antwort?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zijde Gij van nimwege of so? Geliek heij!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naajuh, k zaaj unnu braobaantse schonu fan oriegiene.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe schone zijde gij dan?
http://www.vvvalkmaar.nl/v_beheer/print.asp

Toegevoegd na 1 minuut:
je moet effe googlen op kaasboederij zeilzicht dan kom je van zelf wel op die vvv pagina terecht
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding