In India leeft een man die niet eet en niet drinkt. Hoe kan dat?

Hij is onderzocht onder gecontroleerde omstandigheden door wetenschappers aldaar.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (6)

het menselijk lichaam kan een bepaalde periode zonder voedsel maar als je geen vocht tot je neemt dan is het binnen enkele dagen echt gebeurt met je ,ook met die man.
en de wetenschappers aldaar kan je niet vergelijken met de wetenschappers alhier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens de link naar een forum, zou een man "voeding" kunnen halen door rechtstreeks in de zon te kijken. NASA schijnt daar onderzoek in gedaan te hebben.

citaat:
"
Je hoort wel vaker verhalen van heilige mannen in India die zonder voedsel kunnen leven; ze halen hun "voeding" uit zonlicht: ze staren elke dag een paar uur rechtstreeks zonder oogbescherming naar de zon en doen zo energie op om van te leven. De NASA heeft al onderzoek gedaan naar deze mensen, maar heeft gen verklaring kunnen vinden.

De man in het onderstaand verhaal gaat nog een stapje verder: 70 jaar lang zonder eten, drinken of toiletbezoeken! (En in het onderstaande verhaal lees ik ook niets over in de zon staren) Hij staat nu een week onder permanente cameracontrole en ze hebben hem nog niet kunnen betrappen op eten, drinken of een toiletbezoek.
"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je geloof hecht aan dit soort obscure sites,kun je alles wel geloven!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zeg ook niet dast ik het geloof, de vraag is hoe zit dat? Dit zou daarmee een antwoord kunnen zijn welke interessant is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waardeloze bron .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigenlijk vind ik deze keer Fok niet eens zo heel gek. Als je dat draadje verder leest, zie je namelijk dat daar ook mensen zijn die keihard door deze hoax heen prikken.
Dat is moeilijk te geloven.
Er zijn mensen die een enorm beheersing hebben over lichaamsfuncties waaronder hun metabolisme.
Zelfs hun adem kunnen houden voor meer dan 10 minuten.

Maar als je vanuit gaat dat een mens heeft bepaalde stoffen nodig om zijn huid cellen te vervangen maar ook haar groei etc' dan lijkt het onmogelijk dat hij deze stoffen uit het niets alleen door metabolisme controle te bewaren of te recyclen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
India is best een arm land ... raar dat dat zo is of zo staat maar ik geloof er niks van ... maar eigenlijk zou het niet kunnen want het lichaam droogt al binnen 1 week uit als je niks drinkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of een infuus? lijkt me sterk maar ja. als een mens niet drinkt is het binnen 2 dagen dood
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ieder mens heeft energie nodig om in leven te blijven en alle vitale functies te kunnen vervullen zoals het pompen van het hart, de regeling van de lichaamstemperatuur, de ademhaling, de celvernieuwing enz. Geen mens kan in leven blijven zonder te eten en te drinken.