Is het restaurant "pasta e basta" ook geschikt voor mensen die niet graag in de belangstelling staan? Die dus liever op de achtergrond blijven.

Ik wil er graag een keer eten, maar mijn vrienden schrikt het een beetje af omdat er gezongen wordt enzo.

Toegevoegd na 1 uur:
Speciaal voor Koolmeesje deze toelichting: In Amsterdam

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
New York,Hasselt, Kortrijk Amsterdam? Allemaal pasta e basta. So,you never get annswers!

Het beste antwoord

Als er alleen gezongen wordt sta je zelf toch niet in de belangstelling? maar als ze echt naar je toe komen dan zou ik zeggen, ga lekker achterin zitten of zo of wuif ze weg als ze wel komen.

Ben er zelf nog nooit geweest maar als het lekker is ga ik wel een keer. in rotterdam zit er volgens mij ook 1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is een unieke ervaring, zou het zeker proberen!

Het zingen is veel klassiek en gewoon alleen maar mooi, je moet wel van culinair italiaanse pasta's houden, moet ik erbij zeggen?