Komt het achterlijk of dom over als je tijdens een etentje alleen je lepel gebruikt? ik kan absoluut niet met een vork en mes eten.

ik vindt ook dat het te lang duurt al dat geklungel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het zou best kunnen dat jouw gezelschap een beetje op je neer gaat kijken als je met alleen je lepel eet. Ik heb het vaak gezien bij hele sjieke Amerikanen in hele sjieke restaurants. Als je dan zelf gewend bent dat het met mes en vork moet, ziet het er behoorlijk dommig uit. Terwijl het natuurlijk niks zegt over wie jij bent.
Misschien kun je thuis vast stiekem oefenen? Je hebt het waarschijnlijk zo onder de knie. Hieronder een paar linkjes om te helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik vind zelf met vork en mes eten netter staan, dan alleen maar met een lepel eten. Om nou te zeggen dat het achterlijk of dom is, vind ik weer overdreven.

Met lepel en mes eten heb je zo onder de knie. Dan is het geen geklungel meer. Bovendien, eten is geen wedstrijd, dus het is geen ramp als je er wat langer over doet. Kan juist heel gezellig zijn.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Met lepel en mes eten heb je zo onder de knie." Dat kan nog knap tegen vallen hoor. Ik heb ook nooit met mes en vork leren eten (maar met 1 van beide tegelijk) en het heeft zeker een jaar geduurd voordat ik dat redelijk onder de knie had.
Ja ! ik vind dat er "dom "uitzien ,Nee ! ik vind jou dan niet dom.
eigenlijk is het knap dat jij alles met een lepel eet hahaha ik zou het volgens mij moeilijk krijgen als ik dat zou doen .
ik vind juist een vork en mes erg handig.
ik zou in ieder geval eens gaan oefenen om met een vork te eten,juist tijdens een etentje hoeft het niet snel te gaan,dus heb je rustig de tijd om eten op je vork te krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ook ik ben zonder mes en vork opgegroeid vond de andere mensen echte kakkers maar je word ouder komt in meer gezelschap dan komt de drang vanzelf om mee te doen en nu zit ik nog in mijn eentje nog met mes en vork te eten omdat ook nog veel handiger is het lijkt me moeilijk vlees te snijden met je mes

Toegevoegd na 1 minuut:
mes moet zijn lepel