Wat is een leuk restaurant in Scheveningen of in de buurt van Scheveningen?

Ik ben van de week met een vriendin in Scheveningen en zoek een leuk restaurant daar, in mijn beleving heeft Scheveningen alleen maar snelle,dure strandtenten, maar er zal toch ookwel iets anders zijn...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Crazy Pianos op de Boulevard. Heerlijk eten onder het genot van gezellige muziek!! Erg leuk!

http://scheveningen.crazypianos.com/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Was helemaal te gek,dankjewel voor de goede tip,groet Pieker

Andere antwoorden (8)

Aan de boulevard, bijna helemaal achterin is een Mexicaans restaurant met live muziek. Erg leuk en lekker!

Ik weet alleen niet meer hoe het heet.

Toegevoegd na 41 seconden:
Oh ja, het is niet duur. Gemiddelde prijzen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bea woont daar in de buurt misschien heeft zij nog wat over...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dacht meteen aan wat restaurantjes maar volgens mij zijn die in kijkduin, ff googlen :P Bij de haven daar zitten veel restaurants.

Lemongrass http://lemongrass-gastronomie.nl/content.php?id=2

Pasta Company http://www.pastacompany.nl/ AANRADER! Heb ik hele leuke herinneringen aan ;)

Verder ééntje in de duinen, erg goedkoop maar ben de naam vergeten :\ Misschien was t kijkduin ;)

Oh en misschien heb je hier wat aan? http://www.themobilefoodguide.com/map/NL/0/Zuid-Holland/Scheveningen.php

Als je naar een restaurantje bij de haven gaat, koop dan geen haring bij dat viskraampje bij de haven want die is BAGGERSLECHT :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ voor de pasta company!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha krijg meteen weer zin om er heen te gaan :p
Als je iets verder door loopt naar het oude gedeelte van de Scheveningen pier, je ziet dan een beeld van een vrouw staan die uit kijkt naar haar vissersman, loop je links het winkelstraatje in. Halverwege links zit een hele goede, en betaalbare, pizzeria
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zit een goede pizzaria op het plein voor het Kurhaus.
Als je er voor staat aan de rechterkant, weet niet hoe die heet, maar heerlijke italiaanse gerechten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aan het strand zit een vestiging van de Pizzahut. Lekker en niet al te duur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De strandtenten van tegenwoordig serveren niet meer een droog broodje kaas van 10 euro. Je krijgt echt behorolijk te eten voor een redelijke prijs.

Mijn favorieten zijn:
- Blue Lagoon
- Twins
- Bora Bora

Kijk uit voor Simonis, da's een veredelde snackbar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de keizerstraat heb je verschilende restaurantjes zitten zelf vond ik de pizzaria erg gezellig (eind van de Keizerstraat dicht bij het strand.)