Bij welke mcdonalds in Nederland vind je een mccafé?

Ik las online dat er al bij 10 vestigingen een mccafé zit en ik vroeg mij af waar omdat ik dit niet duidelijk vond op internet.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
7.2K

Antwoorden (1)

McCafe is een aparte balie in de bestaande McDonald’s waar je terecht kunt voor koffie en thee, gebak en koekjes. Hierin staan de persoonlijke wensen van de gast en verse bereiding centraal. De ervaringen van gasten zijn zo positief dat er inmiddels al 17 vestigingen van McDonald’s in Nederland een McCafe counter hebben:
- in Arnhem bij Gelredome, Centraal station, Kronenburg, Pleijroute en Rijnstraat
- in Duiven
- in Hoorn
- Amsterdam Muntbergweg
- Barendrecht
- Rosmalen
- Rotterdam Parkboulevard
- Zwolle Noord
- Uithoorn
- Rotterdam Charlois
- Den Haag Turfmarkt
- Maasdijk
-Harderwijk
Amadea