Wat is een goed adres voor een lekkere & betaalbare High Tea?

Wil met een stel meiden gaan High Tea-en en zoek een tip...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.7K

Antwoorden (9)

Ik heb het eens laten bezorgen door
http://www.hospitaliteacatering.nl/bezorging.html

Voordeel daarvan is dat het EN betaalbaar is..En je kunt zelf de perfecte lokatie kiezen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je in Rotterdam of omstreken woont is Hotel New York leuk om te high tea-en. Vooral nu het weer weer mooi wordt, op het terras.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad geweldige locatie, maar geweldig duur ook!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, ik vind 16,50€ niet te duur om lekker te hightea-en op een super lokatie. Je hebt je buikje wel vol als je alles op hebt. (zoet en hartig).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
16,50 per persoon is niet duur hoor...stel dat je alles zelf zou kopen dan ben je dit zeker ook kwijt en je hebt nog veel werk ook.
Weet niet waar je woont, maar in Den Bosch zit tegenover de St.Jan Pilkingtons: echt heerlijke High Tea daar. Niet extreem duur en erg goed vinden wij.
Als ik in Den Bosch bij mijn dochter op bezoek ben gaan we er altijd samen naar toe.
Wel reserveren vantevoren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toevallig hebben we het er gisteren, met een paar vriendinnen over gehad. In Eersel schijnt een heel leuke high tea gelegenheid te zijn. Hoe het heet, weet ik niet meer, maar kun je altijd via de plaatselijke VVV navragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel betaalbaar, in de mooie natuur én heel gezellig!
Voor een High Tea, kun je bellen en overleggen wat en hoeveel je wilt. Het kan zowel binnen als buiten.

http://www.outdoorsholten.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=25&Itemid=21
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je 4 punten hebt gespaart bij pakjes pickwick kun je 2 voor de prijs van 1 een leuke high tea nemen in je woonplaats.
kijk maar eens op www.pickwick.nl .Wij hebben het al drie keer gedaan en het was heel leuk.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt natuurlijk ook op een andere plaats een high tea doen .Misschien staat je woonplaats er niet bij maar een plaats bij je in de buurt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op www.myhightea.nl vind je meer dan 300 adressen voor een high tea. De locaties zijn verspreid over heel Nederland. Erg handige website!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is mij niet helemaal duidelijk of je dit in een eethuisje wilt gaan doen of thuis..dus betaalbaar is het om dit thuis te doen..
Er zijn genoeg schattige theehuisjes te vinden in grote steden waar je kunt High Tea-en, maar nog leuker is het om een High Tea zelf te organiseren. In je eigen achtertuin bijvoorbeeld.

Natuurlijk staat tijdens de High Tea de thee in het middelpunt. Thee heb je in verschillende soorten en smaakjes. High Tea-en doe je gewoonlijk met zwarte (normale) thee, maar het mag natuurlijk ook met groene of witte thee. Je hebt losse thee, fruitsmaakjes, zakjes thee en nog veel meer! Kijk wat jij het handigst vindt en haal het in huis. In plaats van theezakjes in een theepot te hangen, kun je beter een theepot gewoon vullen met gekookt water. Zo is iedereen er vrij in zijn favo smaakje te drinken. Zet ook suiker, melk, honing en schijfjes citroen op tafel. Je hoeft trouwens de thee niet in theekopjes te schenken. In kleine glaasjes is ook hartstikke hip! Wees creatief!

meestal is het in drie gangen: Sandwiches en hartige hapjes, scones met jam en room en cake, koekjes en bonbons. Natuurlijk hoef je je niet aan deze gangen te houden. Laat je vrindinnen zelf iets maken en maak zelf ook wat lekkere dingetjes zoals worstenbroodjes, kleine broodjes, brownies, scones (typisch Engels), chocoladetruffels, versierde cakejes en appeltaartjes. Van alles hoef je geen grote hoeveelheden te maken. Vaak zit iedereen al heel snel vol van al dat lekkers!

Maak een etagère door borden en kopjes op elkaar te stapelen en zet de hapjes hierop. Zet kleine bordjes, vorkjes en servetten op tafel. Je kunt ook een bos bloemen neerzetten voor de gezelligheid, of kaarsjes. Maak het zo leuk als je zelf wilt. Een extra tafeltje naast de grote 'High Tea tafel' is ook handig, voor bijvoorbeeld de thee :-)

Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een provincie als Gelderland, met de Betuwe, Veluwe en Achterhoek, zijn er genoeg bijzondere locaties voor een high tea te vinden. Naast de grote steden als Arnhem en Nijmegen, vind je hier ook een aantal theetuinen. Met mooi weer kun je hier heerlijk in het zonnetje genieten van al het lekkers. Klik op een plaatsnaam voor een overzicht van alle locaties.