Hoe heet het dieet waarbij je (tijdelijk) alleen voeding tot je neemt waar de verbranding meer calorieën kost dan in het product zit.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

The negative calorie diet...

http://my.dietpower.com/features/negative_calorie_diet.php
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

proteïne dieet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hieronder tref je een lijst aan van negatieve calorie voeding, maar laten we eerst eens in overweging nemen wat dit betekent. Er bestaat niet zoiets als een negatieve calorie- een calorie is een warmte eenheid en kan niet negatief zijn. Dus als men het heeft over negatieve calorie voeding, bedoelt men daarmee voedsel waarvan het calorie niveau zo laag is, dat het meer energie kost om het te eten en te verteren dan dat er in de voeding zelf zit.