Waar kan ik de complete uitslag van de AD kibbeling test bekijken?

Ik heb er even naar gegoogled maar ik heb het nog niet kunnen vinden.
Zou iemand mij een link kunnen geven (graag niet enkel ad.nl)? Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat had ik inmiddels ook gezien, maar toch ben ik dan wel benieuwd naar de uitslag van 2005. Waar kan ik die terugvinden?

Het beste antwoord

De kibbelingtest van het AD uit 2005 staat niet meer on line

Er zijn een paar manieren om de test alsnog te raadplegen
1) een kopie van het artikel opvragen bij het Algemeen dagblad (zijn kosten aan verbonden)
2) Als abonnee van het AD het digitale archief van AD raadplegen
3) Bij een openbare bibliotheek de krantenbank te raadplegen. Hierin staan alle AD artikelen vanaf 1991