Er moeten in nederland restaurants zijn waar ze oudhollandse groentes serveren (vaak uit eigen tuin). Waar zitten die en hoe heten ze?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Restaurant 'de Kas' in Amsterdam. Je eet daadwerkelijk in een grote kas, waar ook de groenten worden verbouwd die op je bord komen (je zit niet aan klaptafeltjes op een geploegd veldje hoor, het is mooi ingericht!)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

De Pastinaeck in Amersfoort.

De Pastinaeck in Amersfoort is deelnemer aan het programma 'Mijn Tent is Top'. Restaurant De Pastinaeck staat in het teken van de Hollandse keuken. Vergeten groenten en fruit gelden als basis voor de gerechten die hier geserveerd gaan worden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Google op:
"groenten uit eigen tuin restaurant"

Et Voila!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarom zou een restaurant zelf groenten "uit eigen tuin" gebruiken als hier de groothandels mee vol liggen?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op http://www.google.com/search?q=%2Brestaurant+groenten+uit+eigen+tuin vind je er al heel veel. Naam en locatie.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Oudhollandse groenten worden "Vergeten Groenten" genoemd. Als je deze zoekterm gebruikt i.c.m. restaurant en de plaats waar je wilt gaan eten, dan zul je er vast een aantal vinden. Meer info over vergeten groenten in zijn algemeen vind je in de link.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De pastinaeck in amersfoort. Maar daar hoef je niet naartoe. Valt zwaar tegen. Heel kleine porties, tegen veel geld. Daarbij serveren ze worteltjes als waren dat vergeten groente. Kan nog beter worden natuurlijk maar mij zien ze er niet meer.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
restaurant As in Amsterdam: alles biologisch, veel 'vergeten' groenten, een scharrelvarkentje in de tuin, prachtige lokatie.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
restaurant As in Amsterdam: alles biologisch, veel 'vergeten' groenten, een scharrelvarkentje in de tuin, prachtige lokatie.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Restaurant Hap Hmm in Amsterdam Oud West