Zijn de Hema's in het centrum van Amsterdam op zondagochtend open en kun je daar het €1,- ontbijtje krijgen?

De €1,- ontbijtjes van de Hema zijn best lekker! Nu mag ik binnenkort een nachtje op hotel in Amsterdam, maar de prijs is ex. ontbijt. Ons ben zunig, dus vroeg ik me af of ik op zondagochtend een Hema-ontbijtje kan scoren in onze hoofdstad.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Drepolli
12 jaar geleden
Bijstand?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bijstand? Wat haal jij je in je hoofd? Als ik 110 euro betaal voor een hotelkamer en er dan van me verwacht wordt dat ik nog 46 euro bijbetaal voor 2 ontbijtjes, word ik, ondanks kinderbijslag voor 3 pubers, erg creatief met 2 4/5 ambenarensalarissen. Economie heet dat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet alle mensen die 'zunig ben' (prachtige uitspraak trouwens!) zitten in de bijstand Drepolli. xD Open je ogen en zie de wereld! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo dat is nogal wat,twee ontbijtjes voor 46 euro. Nee dat zou ik er ook niet voor over hebben en de opmerking van Drepoli slaat nergens op. Stippel kan misschien wel 10 van die dure ontbijten nemen,maar als je het goedkoper kan krijgen dan ben je een dief van je eigen portemonnee als je dit niet doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zijn allemaal keuzes. Dan drink ik liever in de bar wat extra lekkere wijntjes met m'n vrienden dan dat ik onuitgeslapen voor 23 euro per persoon wat roerei en een croissantje naar binnen zit te werken..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Trouwens: no offense voor mensen die wel in de bijstand zitten, die hebben over het algemeen wel wat beters aan hun hoofd dan hotels boeken in hartje Amsterdam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad stippel.
Drepoli kan zich beter bezig houden met de kinderbijslag of nog beter de kinderbijslag die zijn ouders hebben ontvangen terug te storten over al die jaren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee joh, elke bijstandtrekker zit elk weekend in een hotel, dat weet toch iedereen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als dat zo is dan ga ik er ook maar eentje aanvragen. ;-)))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het IKEA-restaurant is ook al om half tien open, maar dan moet je eerst weer de halve stad door, dus dat lijkt me niet voordeliger.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik haal wel eens twee ontbijtjes bij de Hema, ze doen ze gewoon in een "doggy-bag" en dan eet ik ze in bed op samen met mijn vriendin.

Het beste antwoord

Volgens de HEMA-site, http://www.hema.nl/winkels/winkel-zoeken.aspx , gaan alle Hema's pas om 11 uur open.
Misschien dan toch naar de IKEA in Zuidoost, gaat om 10 uur open maar het restaurant is al om 9.30 geopend.
Of, duurder maar de moeite waard: sandwiches bij Sal-Meijer in de Scheldestraat (Zuid, http://www.sal-meijer.com/index.php?page=home ).
Wat je ook doet: veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank!

Andere antwoorden (2)

Deze twee zijn op zondag om 8.00 uur al open,maar of ze dan ook het ontbijt hebben voor 1 euro weet ik niet.

Reguliersbreestraat 20
1017CN Amsterdam

Stationsplein 13
1012AB Amsterdam
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor ook zondag kan je lekker ontbijten bij de Hema
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahahah ja je hebt helemaal gelijk, heb ik niet aan gedacht.