wat wordt er op de rekening van een restaurant bedoeld met "keuken"?

Na a la carte gegeten te hebben stond er naast de bedragen voor de geconsumeerde gerechten een bedrag van € 25,00 genoemd. Heeft dat iets te maken met het brood en de amuses die ongevraagd werden aangeboden???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

met 'keuken' worden extra's bedoeld die niet op een andere manier gefactureerd kunnen worden.
ik nam ooit een menu, we waren met z'n twee, aten die maaltijd op, met een extra bestek en bord
dat werd als 'keuken' weggezet.

ik zou even het restaurant bellen, of langsgaan, en om uitleg vragen. dat weet je het meteen.
de aangeboden amuses en het brood: dat zou het kunnen zijn, maar dan had duidelijk moeten zijn dat ervoor betaald diende te worden. je hebt wel een punt hier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Overige kosten, die dan worden weggeschreven onder de noemer "keuken"