waar kun je lekker Thais eten in Den Haag?

Ik bedoel niet zo'n chinees Thai, maar echt Thais eten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Voor echt Thais eten in Den Haag Centrum gaat u naar Phonsawan. De vers gesneden producten worden door de Thaise kok met veel zorg bereid. De authentieke gerechten bevatten volop geurige kruiden en specerijen. Als u een Thais gerecht wilt afhalen bent u ook aan het goede adres bij Phonsawan.

De gerechten geserveerd in Phonsawan zijn uitdrukkelijk traditionele Thaise gerechten en gebaseerd op familierecepten uit Thailand.

Phonsawan betekent "geschenk/wens uit de hemel". Voor de eigenaren is het restaurant Phonsawan "een geschenk uit de hemel". De eigenaren trachten altijd ervoor te zorgen dat de gasten het restaurant Phonsawan óók als een "geschenk uit de hemel" ervaren.

Phonsawan Thai Cuisine

Fluwelen Burgwal 11c,

2511 CH Den Haag,

Telefoon: 070 3999865
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

NIET in de gouderegen straat in iedergeval.. Bij het hoekje, daar heb je een buffet, maar die is heel erg beperkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Spice op t spui zit die volgens mij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thais Restaurant "Phuket" Schokkerweg 35, 2583 BH, Scheveningen, 070 - 306 38 88. TOP 500 Beste restaurants van Nederland. Echt aan te bevelen !!!