Ik denk dat dit een ieder kan overkomen, maar wanneer er slechte hygiene aanwezig is, is die kans gewoon veel hoger.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Alleen accepteren als er 'Made in Holland' opstaat.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha +1 maar het was wel goor!!!!
zondag
14 jaar geleden
+1 van mij! Ik heb weer smakelijk om je antwoord gelachen. Heel snedig.
Wat voor broodje was het? wat zat er tussen(behalve de made) je kan je voorstellen dat als er bijv. sla tussen zit deze niet goed gewassen/uitgespoeld is en dan kan zoiets wel gebeuren. Als er echt een made uit het broodje zelf komt, zou ik linea recta dit melden bij en de leverancier en eventueel(als er meerdere klachten zijn) bij de voedsel en warendienst. zodat dit soort misstanden voorkomen worden. Kijk je wel eens naar de Smaakpolitie? dan zie je voorbeelden genoeg over hoe het wel en niet zou moeten in de keuken!
Pieter
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het was een broodje warm vlees..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Made ook warm? Nee alle gekheid op een stokje. maden leven meestal van rottend materiaal dus toch maar eens met de broodjeszaak gaan praten denk ik!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oeh..een made in vlees zegt niet veel goeds inderdaad..
"Maden zijn pootloos, meestal wit of geelwit en leven meestal in (semi-)vloeibare media die ze tot voedsel dienen, zoals mest, organisch afval, rottend fruit of rottend vlees"
Dit kan de beste niet overkomen: een made zit alleen in echt rottend voedsel. Dat moet de verkoper gezien hebben. Ik zou klagen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 griezel er nog van.
En we gaan daar 3 keer in de week eten halen met collegas jakkessssss nu echt niet meer!!
Je kan beter een hele made vinden in je broodje dan een halve en een hap eruit...

Maar nu even serieus: Door het warme weer is de kans natuurlijk groter dat zoiets gebeurt, maar dit is wel iets dat je zou moeten melden bij de zaak waar je je broodje hebt gekocht. Misschien is er wel iets mis met hun koeling waardoor dit is gebeurd en kunnen zij daar dan gelijk wat aan doen. Zo wordt de kans dat anderen dit overkomt ook weer een stuk kleiner. Daarbij vind ik een uitleg/excuus wel op zijn plaats.