Als je aan de lijn bent en je gaat een dagje uit naar Burgers Zoo, wat moet je dan voor (gezonds) nemen voor de lunch? Of heb je daar all1 friet... xx

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Ik zou zelf wat meenemen om daar op te eten. Zit je altijd goed. Ben wel eens in Burgers Zoo geweest, maar herinner me weinig gezonds.
Veel plezier daar!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

In steeds meer parken en dierentuinen worden er wel verse vruchtensappen of smoothies verkocht.
Maar als je echt streng op dieet bent wordt het wel lastig om daar iets te vinden wat binnen je dieet past.
Al zouden ze broodjes gezond verkopen, dan nog zit er in zo'n broodje van alles dat je niet hebben mag (volle kaas, boter, enz.)

Je kunt twee dingen doen:
Je neemt je eigen lunchpakketje mee, en wat fruit. Dan weet je zeker dat je niet in de problemen komt.
of:
Je neemt een dagje vrij van je dieet. Je gaat je niet volproppen, maar doet gezellig mee met een patatje of een broodje. En dan de volgende dag weer lekker verder lijnen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze hebben altijd wel een salade of iets dergelijks. Je kunt ook een paar dagen voordat je gaat vante voren wat strenger lijnen, en dan gewoon daar lekker een patatje\frikandelletje eten. Maakt de dag toch wat geslaagder, als iedereen aan de patat zit en jij aan de sla ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat de gorilla`s daar gezonder te eten krijgen dan wat jij daar in het restaurant kan kopen.

Neem dus liever wat gezonds van huis mee. Misschien saai en een hoop gesleep, maar je moet er wat voor over hebben om gezond te blijven...

Bak bijvoorbeeld thuis een paar uitsmijters en neem die mee. Zijn koud ook erg lekker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb in burgers zoo gewerkt in de horeca en kan me toch echt heugen dat ze in de bush lekkere sapjes en soep hebben... Anders toch ff zelf een salade maken :-) ze hebben niet alleen maar patat... Verschillende eet gelegenheden met verschillende dingen :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mijn weten kun je daar ook best wel gezond eten.
Maar even als ervaringdeskundige in lijnen: Het is helemaal niet erg als je tussendoor af en toe één dagje zondigt. Je komt dan echt niet in een keer aan.