eethuizen zonder alcohol

ik zoek vis-restaurants waar geen alcohol wordt gedronken, i.v.m. de geur van alcohol, in de omgeving Rotterdam evt. Zuid-Holland

Weet jij het antwoord?

/2500

Restaurant Meram, is onderdeel van een aantal restaurants waar geen alcohol geschonken wordt. Toegevoegd na 1 minuut: Er is er een aan het Mathenesserplein en een op de hoek Afrikaanderplein/Paul Krugerstraat

Bronnen:
http://www.restaurantmeram.nl/

Ik ben niet van die omgeving, maar als je non alcoholische restaurants zoekt kan je mss beter naar mediteraanse restaurants gaan. Marokkaanse/egyptische/ tunesische (vis)restaurants serveren meestal geen alcohol.

Hier heb ik er een voor je gevonden: Restaurant Ottoman Sarnic in Rotterdam - Eet.nu18 mei 2011 ... Restaurant Ottoman Sarnic in Rotterdam. Recensies van gasten, beoordeling, ... Zeker de moeite waard! En het alcoholvrije concept is top! ... www.eet.nu/rotterdam/restaurant-ottoman-sarnic Het is geen specifiek visrestaurant, maar ze hebben wel een behoorlijke viskaart.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100