Omdat op internet al zeer overzichtelijk op te zoeken is wat je wilt bestellen. Zie http://www.kfc.nl/producten
Het is zo'n uitgebreid assortiment dat het teveel oponthoud zou geven als mensen pas ter plekke zouden gaan uitzoeken wat ze willen bestellen. Met de digitale mogelijkheden van tegenwoordig moet het toch niet zo problematisch zijn om het menu even online te raadplegen...
Amadea
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Zoeken ze dan bij de MacDrive in de auto bij het bestelhokje pas uit wat ze willen eten?