Hoeveel weegt de popcorn van Pathe Cinema?

Ik wil weten hoeveel kcal de popcorn van Pathe bevat.
Ik ben erachter gekomen dat zij popcorn van Jimmy gebruiken. En op hun site staan ook de voedingswaarden, maar dat is per 100 gram.

Als ik weet hoe zwaar de popcorn is van de verschillende bakken, kan ik berekenen hoeveel energie ze bevatten. Het gaat dus om het gewicht (massa) zonder de doos.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
12.3K

Het beste antwoord

Heb geen idee maar er zit ook veel lucht in de bak..ik denk dat je het opzich gewoon zou kunnen vragen Ookal voelt dat voor jou raar..als ik bij de bioscoop had gewerkt zou ik het voor je gewogen hebben maar hellaas..wat je wel kan doen is zelf popcorn kopen de bak meenemen die je daar hebt gehad en dan thuis vullen en wegen!!!want de popcorn grote is wel ongeveer hetzelfde en dan voel je de kcal per 100 gram.. Succes