we zijn van plan om maandag te gaan shoppen in Arnhem, weet dat de winkels pas om 13.00 uur open gaan, geld dat ook voor de eetgelegeheden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat verschild sterk per restaurant
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meeste wel maar een paar niet

Het beste antwoord

İk was nog vorige week maandag in arnhem om te shoppen en de winkels waren om 10 uur geopend alleen een paar om 11 uur. De eetgelegenheidswinkels zijn ook om 11-12 uur geopend. Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De meeste eetgelegenheden zijn rond 11 uur open. Veel plezier in Arnhem!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij gaan o maandag de winkels om 13:00 open maar normaal al veel eerder, 10 of 11 uur, weet het niet zeker!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry las je vraag verkeerd, wist niet dat je op maandag gaat! maar ik gok van wel ja! ( eetgelegenheden)
hier in arnhem zijn de restaurants op maandag rond 11uur wel geopend hoor
arnhem is op maandag alleen niks aan vind ik