weet iemand een goede site om recensies van restaurants te lezen?

En dan ben ik met name op zoek naar recensies van chinese wok-restaurants

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Restaurants met recensies!

Door heel nederland!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Op http://www.iens.nl Zijn el wel een aantal beoordeeld. Er is denk ik geen enkele site die van elk restaurant een recensie heeft. Maar deze site heeft er in ieder geval best veel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.iens.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op Iens kun je recencies van allerlei restaurants vinden, ook van chinese wok-restaurants.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Culinair Nieuws, Recensies en Restaurants.

Toegevoegd na 23 seconden:
http://www.knoopjelos.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Www.specialbite.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja www.iens.nl daar ga ik al lang voor ^^
ook op www.smulweb.nl zijn ze te vinden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op www.iens.nl kun je goed je mening geven. Dit is een hele goede site daarvoor. Een nieuwkomer is www.dinnertalk.nl waar je ervaringen en recensies van restaurants kan lezen.