Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik taartdozen halen van 308x220x110?

Ik zoek me suf, maar vind het nergens. Ik zoekt taartdozen met de bovenstaande afmetingen, zodat een HEMA-taart er in kan (de dozen wil ik zelf bedrukken). Ik vind enkel of grotere/kleinere of vierkante. Ergens moet toch wel een bedrijf zijn die het levert?

NB: ik wil niet een bruine kartonnen doos, maar een mooie witte en als het kan met transparante bovenkant

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
2.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag bij een Hema in de buurt,of je ze via hun kunt bestellen.Grote kans dat dat kan,of bij een banketbakker..

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Probeer het eens bij Sligro. HORECA GROOTHANDEL EN RUIM GESORTEERD OOK OP HET GEBIED VAN VERPAKKINGEN.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk bij de Makro of de Sligro.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het probleem bij een horecahandel heb je een KvK nummer nodig. En bij Sligro en Marco heb je een pasje nodig. En niet iedereen heeft dat. Online zijn er enorm veel winkeltjes waar je als particulier spulletjes kunt kopen voor het maken van leuke taarten. In de eerste winkel die ik opgeef taartendecoratie.nl hebben ze wat jij zoekt. Een taartendoos met kijkvenster in allerlei soorten en maten. In de 2de bron ook maar hebben ze minder keus in vensterdozen. Ik vind zelf de cupcakebox (1ste plaatje) heel schattig.

Groetjes Peanutz
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding