Hoelang pocheer je kleine kipfiletblokjes? Vuur aan laten staan of juist uitdoen?

Ik heb op het net gezocht, Google, smulweb, Allerhande, maar de recepten spreken elkaar tegen...Dus graag het recept van iemand die het wel eens maakt!
Er staat wel een vergelijkbare vraag van Mindchaoz in de GV-zoekfunctie, nl: Hoe lang kook je (in repen gesneden) kipfilet?, maar dat gaat om bevroren kiprepen. En ik wil hem niet koken, want ik wil de structuur juist behouden! Mijn stukjes zijn net zo groot als een dobbelsteen, vrij klein dus!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Koken
2.9K

Het beste antwoord

maak wat kippenbouillon van een bouillon blokje als dat kookt zachtjes zetten en je kippenstukjes er in ,laat dit 1 min.pocheren draai het gas uit en laat het 4 a 5 min.staan en haal ze er uit eventueel proef je er een of ze nog mals zijn,maar als ze niet te groot zijn moeten ze goed en mals zijn
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Prima antwoord!