Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welk gerecht kook je voor je partner als je iets te vieren hebt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Koken
3.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Haar all-time favorite:

kipfilet: gevuld met geraspte ham (ja geraspte ham) en kaas, barderen met ontbijt spek (omwikkelen om uitdrogen te voorkomen). Ei klutsen met peper en zout, kip er door en bakken, af en toe afplussen met beetje water, zodra kip klaar is eruit en omwikkelen met folie en laten rusten. Aanbaksel los bakken met rest van ei.

scramble ei, plakken gevulde kipfilet er op. Lekker met frisse salade en gegratineerde aardappelen.

Tis nie "gezond" maar oh zo lekker...

Je kan de kipfilet zonder ei zelfs op de bbq mikken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (17)

Zijn of haar lievelingseten. Of iets nieuws waarvan je weet dat hij of zij het lekker gaat vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Duh..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik zou het meest blij zijn met mijn lievelingseten. En aangezien er ontzettend veel andere dingen zijn die lekker zijn, maar ik jouw partners smaak niet ken, kan ik moeilijk al die gerechten op gaan noemen. Ik denk dat je dat zelf het beste weet.
Koekjes van eigen deeg...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kook i.v.m. mijn speciale dieet altijd voor twee personen...

Maar goed...

Ik ben vrijgezel en eet altijd voor twee...

Maar mijn voorkeur gaat toch uit naar witlof met Parmaham en Old Amsterdammer...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoek een recept op van het internet, probeer het eerst zelf uit.

Is het een winnaar? Dan kies je dit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een gerecht waarvan je zeker weet dat hij/zij het zeker lekker gaat vinden, met wellicht nog een bijzonder dessert in de vorm van een hart bijvoorbeeld. En omdat je het met liefde bereidt, kan het niet anders dan bijzonder in de smaak vallen ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iets waarvan je zeker weet dat hij/zij het waardeert. Alleen het lievelingsgerecht koken is dan niet voldoende. Je moet deze keer zorgen dat het echt bijzonder is. Dit kun je doen door de tafel bijzonder te dekken; lekker drankje erbij; voor- en nagerechten die maken dat je gezellig en lang aan tafel kunt blijven zitten; kaarsen en bloemen op tafel; er zelf verzorgd uit te zien; een mooi muziekje erbij. Misschien kun jezelf nog meer bedenken waar je je partner blij mee maakt, maar dit waren alvast een paar tips.
Alvast veel plezier toegewenst!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
iets met slagroom en veel aardbeien uuh genoeg details
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gezien het feit dat ik vrijgezel ben is het antwoord: Niets.
Als ik echt iets te vieren heb, dan kook ik niet, dan ga ik naar de afhaalChinees en daarna vier ik dat ik amper afwas heb!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag die Chinees om eetstokjes (chop sticks bai?), en dan heb je helemaal geen afwas.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, die heb ik al thuis en die gebruik ik geregeld... Ik had het alleen over het bord... Als ik de babi pangang door de bami wil mengen, dan zijn die bakjes van de chinees te klein en heb ik toch echt een bord nodig :)
iets wat ik lekker vind..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
pikant gemarineerde kip met sajoer boontjes. Vindt ie helemaal geweldig. Erbij kun je van alles doen: kroepoek, atjar, kies maar uit. Een lekker glas rode wijn en om het af te maken een lekker toetje, bv chocolade soufflé of crème brulee. Nu alweer trek...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mexicaans! En dan echt uitgebreid Mexicaans Burritos, Tacos en allerlei soorten salade enzo..... Ziet er feestelijk uit en is hartstikke lekker!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gegrilde kreeft met kaviaar en citroenmayonaise.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Biefstuk stroganoff
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
biefstuk met champignons en gebakken krieltjes :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beste Diaantje, Afhankelijk van het jaargetijde, de smaak van je partner en je kookkwaliteiten maak je HET GERECHT waar hij en jij bijzonder veel van houden EN wat bij het seizoen past EN wat realiseerbaar is.
Anders..... neem je hem mee uit eten naar zijn favoriete restaurant, dan heb jij zelf ook een leuke avond!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn vriend en ik hebben een LAT-relatie, en als we dan eens per 14 dagen samen zijn maken we van elke maaltijd een feest. Maakt niet uit, wat we eten, maar we gaan er allebei helemaal in op met bedenken en bereiden, en het smaakt dan ook dubbel lekker. Soms in de winter doen we dagen over erwtensoep maken, kan je nergens kopen, zo lekker. Of stoofvlees, echt 4 uur laten sudderen, dus vooral geen haastwerk. Uiteraard kook ik dan wel zoveel, dat hij de dagen, dat ik er niet ben, zo uit de vriezer kan halen in de stille hoop, dat hij dan aan me denkt hihi
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik iets te vieren heb dan gaan we uit eten, maar omdat dat geen antwoord op de vraag is kan ik zeggen dat voor ons Tagliatelle met o.a. crème fraiche, tomaten, zalm en lente-ui knoflook-saus altijd een feestmaal is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding