ZIjn er knackworstjes of borrelworstjes in blik te koop waarin alleen varkens en/of rundsvlees voorkomt.

Ik kom namelijk alleen maar blikjes tegen met kip- of kalkoen afsnijsel (seperaatvlees) en maar weinig of geen rundvlees of varkensvlees. Zelfs in blikjes met de naam "runder knakworstjes" is het overgrote deel van de ingredienten geen rundervlees.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De glazen potjes van Struik waar 8 hot dog worstjes inzitten, bevatten 72% varkensvlees en voor de rest natuurlijke smaakstoffen. Bij ons zijn deze favoriet.

Ik kom alleen maar droge worst tegen, maag dat ook?Friese droge worst WeidenaarSorteren op: naam aflopend oplopend prijs aflopend oplopend Friese droge worst 5 stuks verpakt € 3,09 Ingrediënten: 100% varkensvlees, kruiden en specerijen, verpakt onder … Meer informatie Voeg product toe Friese droge worst groot € 3,09 Friese droge worst, Groot, 2 stuks Ingrediënten: 100% varkensvl… Meer informatie Voeg product toe Friese droge worst in stevige verpakking € 3,09 Besteleenheid: 4 stuks Ingrediënten: 100% varkensvlees, kruiden en spe… Meer informatie Voeg product toe Friese droge worst in blik € 8,95 Blikje Friese Droge Worst 5 stuksIngrediënten: 100% varkensvlees, kr

Bronnen:
friesewebwinkel.nl

Die van EKO zijn 78% rundvlees.

Bronnen:
http://www.zaai-ster.nl/assortiment/overzi...

Die van Markant zijn van varkensvlees, ik ken niet beter zelfs.

Bij de turkse winkel kun je runder, kip en kalkoen (knak)worstjes kopen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100