Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan je lekkere kant en klare aioli kopen?

Ik ben op zoek naar lekkere kant en klaren aioli. Ik heb aioli van AH geprobeerd in het gele bakje en een potje van de Xenos. Beiden zijn smakelijk, maar verre van perfect.

Natuurlijk zou ik het graag zelf maken, maar zeg nou zelf: uit een potje lepelen is wel zo makkelijk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
11.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Aïoli bij de Lidl is van goede kwaliteit. Bij dit soort producten staat de Lidl hoog aangeschreven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Een toko of delicatessenzaak...

Als je het zelf doet kun je hem naar eigen smaak maken...en zoveel werk is het echt niet hoor!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er zelf geen ervaring mee, dus ik durf niet te roepen dat ze heerlijk zijn, maar deze twee aioli-merken vond ik on line. De ene is echt Frans, de ander wordt gebruikt in de horeca:

http://frankrijkwinkel.nl/index.php?page=shop.product_details&category_id=1&flypage=flypage.tpl&product_id=121&option=com_virtuemart&Itemid=3&vmcchk=1&Itemid=3

http://website.bresc.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=36:werelddips&catid=4&Itemid=8&lang=nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wil je echt goeie aioli? Heeeeeeele goeie? De Aioli van Librije's winkel is echt de beste! Momenteel helaas niet verkrijgbaar bij de online winkel, maar in de winkel in Zwolle moet tie er zeker zijn. En anders even een telefoontje er aan wagen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
zat ik ook aan te denken. is te koop bij div verkooppunten in het land. kost je een halve rib uit je lijf, maar dan heb je ook heel wat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden