Waar kan je lekkere kant en klare aioli kopen?

Ik ben op zoek naar lekkere kant en klaren aioli. Ik heb aioli van AH geprobeerd in het gele bakje en een potje van de Xenos. Beiden zijn smakelijk, maar verre van perfect.

Natuurlijk zou ik het graag zelf maken, maar zeg nou zelf: uit een potje lepelen is wel zo makkelijk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
11.8K

Het beste antwoord

Aïoli bij de Lidl is van goede kwaliteit. Bij dit soort producten staat de Lidl hoog aangeschreven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Een toko of delicatessenzaak...

Als je het zelf doet kun je hem naar eigen smaak maken...en zoveel werk is het echt niet hoor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er zelf geen ervaring mee, dus ik durf niet te roepen dat ze heerlijk zijn, maar deze twee aioli-merken vond ik on line. De ene is echt Frans, de ander wordt gebruikt in de horeca:

http://frankrijkwinkel.nl/index.php?page=shop.product_details&category_id=1&flypage=flypage.tpl&product_id=121&option=com_virtuemart&Itemid=3&vmcchk=1&Itemid=3

http://website.bresc.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=36:werelddips&catid=4&Itemid=8&lang=nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wil je echt goeie aioli? Heeeeeeele goeie? De Aioli van Librije's winkel is echt de beste! Momenteel helaas niet verkrijgbaar bij de online winkel, maar in de winkel in Zwolle moet tie er zeker zijn. En anders even een telefoontje er aan wagen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
zat ik ook aan te denken. is te koop bij div verkooppunten in het land. kost je een halve rib uit je lijf, maar dan heb je ook heel wat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beetje afhankelijk hoe groot je ribben zijn. hij kost € 5,95 en je doet er behoorlijk lang mee! tenzij mijn man 'm in de smiezen krijgt, dan kan je gelijk een nieuwe kopen ;-)
ja de lekkerste die ik tot nu toe heb geproeft was zelf gemaakt de daarna lekkerste was afkomstig uit Frankrijk...als je in de buurt van Winsum (groningen)woont kan ik wel wat voor je regelen! mijn schoonouders zitten momenteel in Frankrijk....en zijn met de auto dus kunnen wat mee terug nemen eventueel

Toegevoegd na 1 minuut:
maar ja smaken verschillen natuurlijk dus die ik lekker vind hoeft niet automatisch voor jou ook de lekkerste te zijn...