pak poffertjes mix en plastic fles om wafels te maken van Koopmans. Maar nou heb ik geen wafelijzer poffertjespan Zijn er ook alternatieven

Plastic fles waar je alleen maar water bij hoeft toe te voegen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
5.1K

Antwoorden (7)

Volgens mij is het bijna hetzelfde als de pannenkoekenmix, maar je moet hier dus wel een pan met aparte vakjes voor hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon kleine beetjes in een grote pan laten 'druppelen'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan toch niet, tenzij je elk druppeltje apart doet., anders komt alles tegen elkaar en dan heb je een pannekoek :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jahoor.. ze worden alleen niet zo heel dik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wel iets meer dan druppelen. Je kan er b.v. drie in de pan van maken. Drie kleine pannenkoekjes in de pan. Dat gaat goed met die mix.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Psies! Overigens had ik daarom de quotes om druppelen.
Je zou er pofferpannenkoeken van kunnen bakken. Dus gewoon in pannenkoek vorm.Je geeft ze alleen een andere naam. M.i. doe je hetzelfde als visjes voor je aquarium halen, terwijl je geen aquarium hebt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Briljante metafoor Moolkeesje. +
Ik zat te denken aan een tosti-ijzer (als je die hebt) maar ik ben bang dat de koek dan te dik (en niet gaar) wordt. Je zou het ook in een koekenpan kunnen doen maar dan wordt het meer een pannenkoek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon een pannenkoek bakken en dan met een stekertje of scherp dekseltje van een flesje rondjes uitsteken, dan heb je ook een soort poffertjes. De resten fijnsnijden en als garnituur in een pittige heldere soep verwerken . Eerst een geklopt ei door de soep mengen.( Chinees /Hollandse maaltijd.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt er "drie in de pan" van maken of één pannekoek die je met 2 vorken in stukjes trekt, zodat je pannenkoek stukjes op een bergje op een bord legt, daar honing of stroop over druppelt en dik poedersuiker erover. in Duitsland noemen ze zo`n stukgetrokken pannenkoek " Kaiserschmarrn", het is een lekker nagerecht. Google maar eens "Kaiserschmarrn"!

Toegevoegd na 3 minuten:
http://www.dekooktips.com/recepten/kaisers.htm
Voor een foto en een lekker recept.
amc
13 jaar geleden
Heb je misschien een tostie-ijzer? zou je het ook op kunnen proberen.