Welke suiker en verdikkingsmiddel kan / moet ik gebruiken om biologische jam te maken?

3 maanden geleden
in: Koken
Inekez1
3 maanden geleden
Gewoon biologische geleisuiker toch? Of begrijp ik de vraag verkeerd?
teusvh
3 maanden geleden
Wist niet dat die bestond. Bedankt.

Antwoorden (2)

dan moet je agar agar of gelatine gebruiken.
fremar
3 maanden geleden
HannekeJanssen
3 maanden geleden
Ik weet neit of gelatine biologisch genoeg is - daar zit natuurlijk wel "dier" in.
Biowinkels verkochten vroeger Marmello - daaraan moet je zelf meer of minder suiker toevoegen. Verder natuurlijk biologisch fruit gebruiken.
3 maanden geleden