Moet je een pastasalade opwarmen?

Als ik vandaag een (koude) pastasalade maak en die morgen opnieuw wil eten, moet ik die dan opwarmen? Of kan ik de pasta gewoon onopgewarmd eten? Uiteraard bewaar ik het in de koelkast.

8 maanden geleden
in: Koken
Pieterke
8 maanden geleden
De pastasalade kun je morgen gewoon koud opeten. Pastasalades worden voorzover ik weet altijd koud gegeten.
Ritsuka
8 maanden geleden
Als je het vandaag koud eet, waarom zou het dan morgen warm moeten zijn?
Gewoon goed in de koelkast bewaren.

Antwoorden (1)

De pastasalades die ík ken, worden allemaal koud gegeten.
Als de pasta's warm gegeten worden, noemen wij het pasta-schotel.....
Toegevoegd op 2 augustus 2023 16:18: tekst
8 maanden geleden