Waar koop ik een grote gietijzeren wadjan of wok met ronde bodem voor op een wokpit?

De meesten hebben een platte bodem en ik wil een grote met ronde bodem.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Koken
2.9K

Antwoorden (3)

Kijk eens bij Aliexpress, zou ik zeggen.
Kost ook maar de helft van wat je hier in een winkel zou moeten betalen.
Zie de link voor een voorbeeld, maar ze hebben er een heleboel.
5 jaar geleden
In een Chinese supermarkt of Indonesische toko. In elke grote en middelgrote plaats in Nederland kun je daar tegenwoordig wel een (of meerdere) van vinden. Bijvoorbeeld Toko Tjin, waar deze wordt verkocht: https://www.onlinetoko.eu/a-24842055/non-food/wok-wadjan-ijzer-40cm/
Amadea
5 jaar geleden
mijn favoriete winkel Amazing oriental
je kan er alles vinden