Nee dat kan niet want dat zal smelten
5 jaar geleden
LeonardN
5 jaar geleden
-Het kan wel, dat geef je zelf al een soort aan door aan te geven wat het effect is.
Tuurlijk, of in de vriezer kan ook.
Het ligt er aan wat je wilt bereiken.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Het kan, maar als je van plan bent de oven aan te zetten en het zakje er in te laten zal je iets bereiken wat je waarschijnlijk niet wil. Het zakje zal smelten en aan de overige producten in de oven gaan kleven. Zowel enige voedselproducten die oneetbaar zullen worden als de behuizing en platen van de oven die je dan zal moeten reinigen. Daarnaast zal het een stank geven.
---
Er zijn overigens wel speciale braadzakken voor in de oven, maar dat zijn geen boterhammenzakjes.
Toegevoegd op 04 september 2018 13:45: tekst
5 jaar geleden
Erna55
5 jaar geleden
Plus. Goed antwoord.
Ritsuka
5 jaar geleden
Plus, het kan inderdaad gewoon, maar is niet aan te raden als de oven aan staat.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
5 jaar geleden
Onterechte min... plus !