Pittige kruiden voor op de pizza?

Ik zoek pittige kruiden voor op de pizza. Niet té pittig, maar lekker pittig.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Koken
2.1K

Het beste antwoord

Dan zou je de volgende ingrediënten kunnen gebruiken: oregano, basilicum, salie, rozemarijn, zwarte peper, en knoflook.
Amadea
7 jaar geleden
jc54
7 jaar geleden
En niet te vergeten de verse groene en rode pepers.
Amadea
7 jaar geleden
Nee hoor, dan wordt het té pittig. En dat is bovendien niet Italiaans.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Te pittig is een persoonlijke mening en italiaans staat nergens in de vraag. Ik vind groene pepertjes niet te pittig. Beetje cayenne peper erbij. Jammie!
paulus811
7 jaar geleden
Ik vind chili olie over de pizza altijd erg lekker.

Andere antwoorden (4)

Chili is lekker pittig!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Chilisaus bedoel je?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nee, ik bedoelde losse, maar chili olie is nog beter.
Zelf te maken en dat is niet moeilijk, maar uiteraard ook in de winkel te koop.
En dat is pas pittig.
sambal heel veel is heet maar een klein beetje is niet zo sterk
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
flyingcrow
7 jaar geleden
Jaapkip van mij een plus,want sambal is inderdaad heet maar een heel klein beetje geeft een heerlijk aroma.
Gewoon online bij Spice Pot een mix kopen, zit meteen alles in en kan je verschillende smaken uitproberen ;-)
https://www.spice-pot.com/nl/13-mengelingen
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ik zeg een ding koop een fles Shiracha
kan je werkelijk overal op doen
dit is het enigste lekkere merk: Huy Fong Foods - het merk met de haan
de rest is pp